Husqvarna introduserer den NYE PRIME ™ FAMILIEN - Utviklet for tøffe arbeidsmiljøer

09.06.2020

For syv år siden tok Husqvarna betongsagebransjen til et nytt nivå ved å lansere sitt første høyfrekvente PRIME ™ -system. Mye har skjedd i markedet siden den gang, og nå er det igjen tid for en ny PRIME ™ -lansering. Denne gangen har fokuset vært å skape et ekstremt robust og kraftig utstyr, utviklet for krevende arbeidsplasser.

"Husqvarna PP 70 er designet for å håndtere de tøffe forholdene som mange av kundene våre jobber med."

Mattias Holmdahl, Global Product Manager kappsager og powerpacks på Husqvarna.

Klikk her for å lære mer og laste ned brosjyre!

Lanseringen inkluderer en ny kjerneboremotor - Husqvarna DM 700 og fire nye sagene - Husqvarna K 7000, K 7000 Ring (14- og 17-tommers versjoner) og K 7000 Chain. Det modulære systemet er fullt kompatibelt med eldre PRIME ™ -systemer, noe som gjør det enkelt for kundene å oppgradere og utvide maskinene sine etter hvert som virksomheten vokser.

I sentrum av lanseringen ligger den nye vannkjølte power packen Husqvarna PP 70. Den er bygd i et IP65-klassifisert aluminiumshus som beskytter de indre komponentene mot fuktighet, slag og støt. De elektriske tilkoblingene og brukergrensesnittet er også designet for å fungere trygt i krevende og skitne forhold.

"Husqvarna PP 70 er designet for å håndtere de tøffe forholdene som mange av kundene våre jobber med," forklarer Mattias Holmdahl, Global Product Manager kappsager og powerpacks på Husqvarna Construction Products.

Fleksibel strømforsyning

Når det gjelder strømforsyning, er Husqvarna PP 70 mer enn fleksibel. Strømmen justeres avhengig av tilgang, for eksempel med 3-fas 200-480 V eller 1-fas 115-240 V (for maksimal effekt kreves det 3-fas strømforsyning).

For mer informasjon om den nye Husqvarna PRIME ™, vennligst kontakt din lokale selger.

Kristian Forsdahl
Markedssjef Norge